czwartek, 30 września 2010

Kredeczki Maluszka

Mój synek pierwszy raz  w życiu rysował kredkami. Wykorzystaliśmy do tego nasz kartonowy "blok" i to był dobry pomysł :) Pole do zarysowywania było wystarczająco duże, nie rwało się, nie gięło... dodatkową atrakcją było wycięte wcześniej "okienko". Okazało się świetnym schowkiem na kredki i Antoś, który ma teraz fazę na porządkowanie układał tam kredki po to, by za chwilkę na nowo je porozrzucać ;)

Bawiliśmy się tak bardzo fajnie dopóki Antoś nie zaczął kredek pożerać, wtedy trzeba było zabawę zakończyć i udać się na obiadek...

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jestem pod wrażeniem Pani bloga, którego to znalazłam całkiem przypadkem:) Również jestem blogerką uzależnioną,artystą plastykiem i grafikiem w jednym.Nie mam jeszcze (niestety) własnych dzieciaczków,lecz niezmiernie imponuje mi Pani artystyczne podejście i z pewnością,gdy już dorobię się własnych latorośli,będę brać z Pani przykład:)To wspaniale,że tak chętnie dzieli się Pani swoimi spostrzeżeniami i pomysłami na wszelakie zabawy z dziećmi.Będę polecać Pani bloga komu popadnie:) pozdrawiam
Katarzyna Rykała

Jo pisze...

ojej, bardzo dziękuję za te miłe słowa :) aż się zarumieniłam ;) pozdrawiam ciepło i życzę powodzenia na artystycznej drodze :) Asia

Ania Coco pisze...

Ja mam takie same wrażenia jak poprzedniczka! Jutro idę szukać pudła, będę zaglądać regularnie. Fajne proste pomysły0 to lubię :) Pozdrawiam serdecznie!

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.