piątek, 17 września 2010

Koliber - kolaż

Wczoraj wieczorem robiłyśmy z Alą prace na konkurs. Chodziło o to, by narysować kolibra. Ala jeszcze nie umie tak rysować, żeby było wiadomo, że dany ptak to koliber, więc postanowiłyśmy skorzystać z naszej ulubionej plastelinowej techniki ;)
Najpierw ja narysowałam kontur kolibra (przekalkowałam go z ekranu monitora), a potem Ala rozpoczęła wypełnianie.

Podpowiadałam jej jaki kolor gdzie umieścić i pomogłam w trudnej kwestii cieńkiego dzioba Resztę na prawdę robiła ona sama (!)
Potem chciałyśmy się jeszcze pobawić, więc Ala powyklejała skrzydełka i brzuszek cekinami i koralikami i pododawała kwiatki i wypełniające tło cekinowe kropeczki ;)
Voila!
Wyszło superancko i nie uważam tak dlatego, że moje dziecię to uczyniło.

2 komentarze:

maruderka pisze...

Rewelacja:) Bliżej wiosny spróbuję zrobić to z dziećmi na zajęciach plastycznych w świetlicy.Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Super ci to wyszło.
Wow.

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.