czwartek, 30 września 2010

The Galaxy Exhibition !!!

Pamiętacie Planetę Alicjus i zabawę u Lilla_a, o której pisałam tu i tu? Oto jak ją przedstawiła Lilla_a:

 

Cała galaktyka jest już kompletna i starannie opisana i sfotografowana. The Galaxy Exhibition jest już gotowa i możecie podziwiać ją w pełnej krasie na blogu Lilli_a.

 

Miłego oglądania!

To takie fajne i miłe uczucie wziąć udział w takiej twórczej zabawie. Nie śmiejcie się, mnie to wzrusza... to niby nic wielkiego, ale jednak dziewiętnastu mamom i dzieciom (dzieci było zdaje się znacznie więcej) chciało się zrobić coś zupełnie przecież bezinteresownie, tak po prostu - dla zabawy.
Ponadto kręci mnie ten wymiar ponad granicami. Dania, Finlandia, Niemcy, Holandia, Polska, Południowa Afryka (!!!), Szwecja and Wielka Brytania. Gdyby nie Internet coś takiego by się nie udało! Lubię, lubię to bardzo! :D

2 komentarze:

Pikinini pisze...

Świetny projekt i wspaniałe prace.
Podziwiam Waszą planetę. My byśmy chyba tak nie umiały:)

Jo pisze...

:) dzięki :) spróbować warto :) ja też myślałam że nam się nie uda i miałam załamkę za załamką... i w końcu wyszło zupełnie inaczej niż to planowałam, ale teraz wisi sobie pod sufitem w przedpokoju i rozwesela jak na nią spojrzę :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.