wtorek, 31 sierpnia 2010

Roler coaster

Niedawno trafiłam na genialnego bloga. Autor - Joel Henriques jest artystą malarzem i rzeźbiarzem, ale przede wszystkim - ojcem dla dwóch trzylatków - bliźniaków - chłopca i dziewczynki. Wymyśla różne zabawy i zabawki i dzieli się pomysłami (czyli podobnie jak ja, ale jego pomysły są superaśne!).

Dzisiejsza nasza zabawa została zainspirowana pomysłem Joela, który można zobaczyć tu. Ja użyłam innego pudełka i trochę inaczej skonstruowałam tor, ale idea jest made by Joel :

Pudełko po klockach i drugie po kaszce + taśma klejąca i nożyczki. Ostatni dzień wakacji Ali, a od jutra wakacje mam ja! ;)

4 komentarze:

mysek pisze...

świetny pomysł!!
polecam również zabawę z kulkami w rurkach: http://pomyskowo.blogspot.com/2010/05/wyscigi-koralikow.html
gratuluję pomysłów!!

Jo pisze...

ślicznie dziękuję za komentarz, tym bardziej że dzięki niemu trafiłam na kolejnego fajnego bloga :))) dołączam poMyskowy Świat do ulubionych :)

pracowniak pisze...

To prawda, Joel jest genialny.
Zapraszam na naszą wystawę o dizajnie społecznie zaangażowanych, na którym będziemy prezentować wybrane zabawki Joela.
Szczegóły: http://pracowniak.wordpress.com/2010/10/18/design-it-yourself/

Beth from California pisze...

Thanks for sharing your photos.

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.