sobota, 2 sierpnia 2008

Co to tu będzie...

Wbrew pozorom jest dziś 2 sierpnia 2010, ale o tym na końcu...

Pomysł na ten blog narodził się już dawno temu, mniej więcej wtedy, kiedy narodziła się Alicja. Teraz, gdy moja córeczka ma już 3 latka, są wakacje, a ja każdego dnia dwoję się i troję, by wymyślić dla niej jakieś ciekawe zajęcie wydaje się, że to dobry moment by tymi "wymysłami" - pomysłami na zabawy z (póki co) trzylatkiem - podzielić się z innymi.
Ten blog będzie jednocześnie galerią prac mojej małej artystki, gdyż nie sposób pomieścić tego wszystkiego w naszym mieszkaniu oraz pamiętnikiem jej dziecięcych zabaw i pomysłów :)

Mam nadzieję, że wytrwam w blogowaniu i kiedyś blog ten będzie skarbnicą zabaw.

Nie napisałam jeszcze jednej bardzo ważnej rzeczy. Moja trzyletnia Alicja ma jeszcze wspaniałego braciszka Antosia, który jest biernym jeszcze wciąż towarzyszem jej zabaw. Antoś ma 10 miesięcy, więc razem z Alicją uprawia głównie gonitwy oraz sprzeczki o to, kto czym ma się bawić... Ponadto obserwuje i chłonie. Myślę, że już niedługo i on będzie bohaterem tego bloga. Póki co, skupmy się na Ali :)

Na początku zamieściłam około 20 wpisów z archiwum mojego innego bloga, ot tak dla porządku. Zachowałam ich oryginalne datowanie, więc tak dla porządku, ten post będzie miał datę jeszcze wcześniejszą - nie prawdziwą, żeby być pierwszym na blogu.

(TAK, bardzo lubię porządek)

Brak komentarzy:

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.